piątek, 1 marca 2013

AVON Only Imagine

Hej!
Dzisiaj na mojej toaletce zagościł nowy zapach :)

AVON na wiosnę wypuścił nowy zapach dla kobiet Only Imagine
Na który oczywiście się skusiłam. Piękny i romantyczny flakonik zawiera owocowe oraz kwiatowe nuty spowite zmysłową piżmową otoczką.

Only Imagine to połączenie zielonego jabuszka, fiołka oraz piżma.

 
Pojemność i cena: 50ml/€14

Przy zakupie wody toaletowej otrzymałam szal w pięknych wiosennych kolorach. 


NUTY GŁOWY:
zielone jabłko,liść maliny,jeżyna

NUTY SERCA:
kwiat fiołka,słoneczna porzeczka

NUTY BAZY:
piżmo,drzewo sandałowe,drzewo cedrowe

Jeśli któraś z Was lubi zapach piżma serdecznie polecam!
Jeśli woda toaletowa zawiera nuty piżam to wiem że ten zapach mi się spodoba i tak też było z tym zapachem.  
Nuty zielonego jabłuszka sprawiły że woda jest odświeżająca i lekko słodka w sam raz na wiosenne dni.
Zapach jest w miarę trwały, czuć go na ubraniu parę dni. 
POLECAM! 
Ale wiem że każda z nas ma innego nosa na perfumy i każdej co innego się podoba :)

Jakie są Wasze ulubione zapachy z Avonu oraz na wiosnę?

pa Malina

21 komentarzy:

  1. oj daaawno nie miałam zapachu z Avonu, nie znam tego osobnika, ale po opisie chyba by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ostatnim katalogu Avonu wypatrzyłam nową wodę :) Co prawda dla nastolatek, ale zapach tak mi się spodobał że będę ją zamawiać! A co do zalotki to na pewno dam znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super będę śledzić Twoje wpisy nie tylko ze względu na zalotkę ale także że są bardzo ciekawe i chętnie do Ciebie wpadam:)

      Usuń
  3. ja uwielbiam czarny Tresselle od Avonu, jak dla mnie idealny zimowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się przyjrzeć temu zapachowi, ponieważ bardzo lubię piżmo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z Avonu lubię mgiełki i perfum Far Away :))
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wpadam do Ciebie zawsze z miłą chęcią tylko teraz jakoś dużo się działo i trzeba było podzielić rzeczy na ważne i te ważniejsze ;)

      Usuń
  6. Jaka słodka buteleczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego zapachu, ale posiadam w domu dwa inne z Avonu-jak za swoją cenę to nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda cen mają przystępne i zawsze mozna sie na coś skusić :)

      Usuń
  8. świetny blog, jeśli perfumy pachną tak dobrze jak wyglądają to pozazdrościć.
    obserwuje i licze na rewanż ;o
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili; http://eyes-of-ordinary-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeba przyznać, że perfumka wygląda przepięknie i tak słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi bardzo podoba się ten zapach z Avon co reklamuje Małgosia Socha i tak myślę, ze chyba go sobie zamówię ;) a trzeba przyznać, że flakonik bardzo kobiecy i jeszcze szaliczek super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak pachnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest, Idealny na nadchodzącą wiosnę :) Właśnie dziś go odebrałam i wącham cały czas :) SDo tego ten uroczy flakonik cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach idealny na wiosnę!
    Także polecam go. Dodatkowo bardzo ciekawie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.