piątek, 1 marca 2013

AVON Only Imagine

Hej!
Dzisiaj na mojej toaletce zagościł nowy zapach :)

AVON na wiosnę wypuścił nowy zapach dla kobiet Only Imagine
Na który oczywiście się skusiłam. Piękny i romantyczny flakonik zawiera owocowe oraz kwiatowe nuty spowite zmysłową piżmową otoczką.

Only Imagine to połączenie zielonego jabuszka, fiołka oraz piżma.

 
Pojemność i cena: 50ml/€14

Przy zakupie wody toaletowej otrzymałam szal w pięknych wiosennych kolorach. 


NUTY GŁOWY:
zielone jabłko,liść maliny,jeżyna

NUTY SERCA:
kwiat fiołka,słoneczna porzeczka

NUTY BAZY:
piżmo,drzewo sandałowe,drzewo cedrowe

Jeśli któraś z Was lubi zapach piżma serdecznie polecam!
Jeśli woda toaletowa zawiera nuty piżam to wiem że ten zapach mi się spodoba i tak też było z tym zapachem.  
Nuty zielonego jabłuszka sprawiły że woda jest odświeżająca i lekko słodka w sam raz na wiosenne dni.
Zapach jest w miarę trwały, czuć go na ubraniu parę dni. 
POLECAM! 
Ale wiem że każda z nas ma innego nosa na perfumy i każdej co innego się podoba :)

Jakie są Wasze ulubione zapachy z Avonu oraz na wiosnę?

pa Malina

23 komentarze:

  1. oj daaawno nie miałam zapachu z Avonu, nie znam tego osobnika, ale po opisie chyba by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ostatnim katalogu Avonu wypatrzyłam nową wodę :) Co prawda dla nastolatek, ale zapach tak mi się spodobał że będę ją zamawiać! A co do zalotki to na pewno dam znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super będę śledzić Twoje wpisy nie tylko ze względu na zalotkę ale także że są bardzo ciekawe i chętnie do Ciebie wpadam:)

      Usuń
  3. ja uwielbiam czarny Tresselle od Avonu, jak dla mnie idealny zimowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się przyjrzeć temu zapachowi, ponieważ bardzo lubię piżmo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z Avonu lubię mgiełki i perfum Far Away :))
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wpadam do Ciebie zawsze z miłą chęcią tylko teraz jakoś dużo się działo i trzeba było podzielić rzeczy na ważne i te ważniejsze ;)

      Usuń
  6. Jaka słodka buteleczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego zapachu, ale posiadam w domu dwa inne z Avonu-jak za swoją cenę to nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda cen mają przystępne i zawsze mozna sie na coś skusić :)

      Usuń
  8. świetny blog, jeśli perfumy pachną tak dobrze jak wyglądają to pozazdrościć.
    obserwuje i licze na rewanż ;o
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili; http://eyes-of-ordinary-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. trzeba przyznać, że perfumka wygląda przepięknie i tak słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi bardzo podoba się ten zapach z Avon co reklamuje Małgosia Socha i tak myślę, ze chyba go sobie zamówię ;) a trzeba przyznać, że flakonik bardzo kobiecy i jeszcze szaliczek super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jak pachnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest, Idealny na nadchodzącą wiosnę :) Właśnie dziś go odebrałam i wącham cały czas :) SDo tego ten uroczy flakonik cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach idealny na wiosnę!
    Także polecam go. Dodatkowo bardzo ciekawie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.