piątek, 22 marca 2013

Wyniki :)

Hej Dziewczyny!
Czas na wyniki mojego rozdania-podziękowania. 
Jest to moje pierwsze rozdanie i jest mi niezmiernie miło że wzięło w nim udział 19 osób.
Większość dziewiczy znam i często również odwiedzam ich blogi. Kilka nowych osób do mnie zawitało z czego sie bardzo cieszę. 
Aby wziąć udział w rozdania trzeba było jedynie wstawić komentarz o chęci brania udziału w zabawie. 

Przejdźmy do rzeczy w losowaniu pomógł mi program który zapewne każda z Was zna.


Zestaw nr1 otrzymuje:

  
Zestaw nr2 otrzymuje:



Dziewczyny gratuluję Wam serdecznie!!!!
Czekam na maila z Waszymi dokładnymi danymi i adresem na który mam wysłać paczkę :)

Na adresy zwycięzców czekam maksymalnie 7dni, jeśli ich nie dostanę losuję kolejną osobę :)

Wszystkim oczywiście dziękuję za wzięcie udziału w rozdaniu oraz że chętnie zaglądacie na mojego bloga i komentujecie posty. 


pozdrawiam Was serdecznie!
pa Malina :))

10 komentarzy:

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.