sobota, 23 marca 2013

Mobile Mix odc. 2 (marcowy misz masz)

Hej Dziewczyny!
Marzec to jeden z moich ulubionych miesięcy. I trochę fotosów w ty miesiącu uzbierałam choć uprzedzam moje życie nie należy do bardzo ekscytującego. Taka rodzinna sielanka :)) która oczywiście mi odpowiada :)))


1. róże na dzień kobiet od mojego G.
2. prezencik od synka na dzień matki
3.  aby było wygodnie podczas treningów 
4. tiramisu od sąsiada za dobry uczynek:) pycha
5. taka pogoda że aż kot siedzi w domu  :(((
6. kto je sałatki jest piękny i gładki :) he he



7. irlandzkiej pogody ciąg dalszy 
8. coś na osłodę 'Góralki'
9. ćwiczymy nie poddajemy się!
10. śnieg w górach, widok z okna sypialni
11. nowy gadżet w kuchni, będą pyszne soczki
12. przedświąteczne sprzątanko


13. szpieg parapetowy
14. dwie paki ubrań dla tych którym się przydadzą 
15. kartka urodzinowa i wielkanocna
16. kurczaczki z przedszkola:)
17. nowy odcinek 'Przyjaciółek' 
18. idziemy w odwiedziny do małej Kruszynki :))))


A jak Wam minął MARZEC ?:)

pa Malina xxx

26 komentarzy:

  1. Masz przepiękny widok z okna:)
    Zjadłabym taką sałatkę... pychota:)
    Ja tak jak ten kot, najlepiej cały czas w domu siedzieć, w nocy było u mnie -14stopni, i kto by pomyślał że za tydzień Święta
    Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejne białe święta szykują się w Polsce:/ masakra ale na pocieszenie powiem Ci że u nas też zimno i pada ale deszcz w dzień w dzień :/

      Usuń
  2. Marzec mija mi dobrze, szkoda że tak zimowo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę słońca by się przydało nie mówię :/

      Usuń
  3. To tiramisu chętnie bym podebrała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdę mówiąc taki robiony samemu jest o niebo lepszy niż kupny :)

      Usuń
  4. w tym roku marzec niej w ogóle nie marcowy. 3 stopnie to nie jest normalna temperatura o tej porze roku w Holandii.
    ubawiło mnie drugie zestawienie zdjęć- pani z siłowni uzbrojona w cięzarki a obok tiramisu. kogoś mi to przypomina, taaaa.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli wszędzie ta wiosna jest spóźniona bo u nas tak samo:/
      a co do zestawu zdjęć to wyszło przypadkowo nawet o tym nie pomyślałam że może wydać się śmiesznie. ja już tak mam słodycze to moja druga miłość więc z niej nie zrezygnują a ćwiczę może dla tego że mam wyrzuty sumienia że je jem:))

      Usuń
  5. Narobiłaś mi ochoty na tiramisu :D U mnie marzec bardzo spokojnie minął :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjecia...cały miesiac w kilku fotkach:DD
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są już nowe przyjaciółki?, czytałam że wszystkie trzy aktorki oprócz M.Stużyńskiej są w ciąży i następne odcinki będą kręcone jesienią jak wszystkie urodzą a nie pod koniec kwietnia. Socha i Sokołowska mają termin porodu na sierpień, baby boom w showbiznesie trwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo o tym to nie słyszałam. mi się wydaje że to są odcinki nakręcone wcześniej.

      Usuń
  8. Bardzo klimatyczne mixy:) Śliczny kiciuś!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo się u Cb dzieje:)) wytrwałości w ćwiczeniach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten marzec. Smakowity, albo to ja jestem głodna :D Tylko wiosny mało, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie nie najlepiej...
    ale Góralki też jadłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mój marzec również był udany;) cudowny mobile mix! tiramisu i ta sałateczka ♥ mniami i zazdroszczę tej sokowirówki soczki na pewno będą pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie kuś mnie tym tiramisu! ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.