sobota, 9 marca 2013

świetny zabijacz czasu :)

Hej!
Prawdę mówiąc wolę dobrą książkę niż seriale. Ale czasami człowiek musi się odstresować i obejrzeć jakiś zabijacz czasu :) Sezon 1 obejrzałam na ipla.tv. Przez parę wieczorów pochłonęłam z ciekawością  cały sezon. Niedawno zaczął się 2 sezon. Z chęcią oglądam,a Wy? 

"Przyjaciółki" to niekiedy wzruszająca, a niekiedy humorystyczna opowieść o przyjaźni czterech pozornie zwyczajnych kobiet. 
Świetna obsada: M. Socha, J. Liszowska,  M. Stużyńska, A. Sokołowska





Macie swoje ulubione zabijacze czasu?
pa Malina

13 komentarzy:

  1. Ja jestem serialomaniaczką, mogę oglądać i oglądać. Teraz zaczęłam Słodkie kłamstewka. Przyjaciółek oglądałam pierwszy odcinek, nie wiem czemu potem do nich nie wróciłam, ale teraz pewnie to zrobię, dobrze ze mi przypomniałaś. Chociaż ja osobiście nie przepadam za Liszką.

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój ulubiony polski serial i mojego męża też, razem oglądamy już wcześniej odcinek on-line niż jak jest pokazywany w telewizji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubie oglądać Przyjaciółki, mój Grześ jak tylko wtedy jest u mnie również ogląda razem ze mną ;):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że nie mam polskiej telewizji. Chętnie pooglądałabym sobie jakiś fajny serial :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam "Przyjaciółki"! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak przyznają seriale to masakryczny pożeracz czasu ;) ja co prawda nie oglądam "Przyjaciółek" ale za to kilka amerykańskich serial.

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś oglądałam telenowele ale mi przeszło:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zabijaczem czasu jest Pierwsza Miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polskie seriale rzadko mnie wciągają, ale uwielbiam wszelkie amerykańskie twory, jak "Californication", "Gossip Girl", "Game of Thrones" i staram się być z nimi na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam kilka odcinków, ale zrezygnowałam bo już za dużo seriali oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Także oglądam 'Przyjaciółki':) Nie tak dawno temu skończyłam przygodę z 'Gotowymi na wszystko' (chyba mój ulubiony serial). Oglądam także 'Lekarzy', ale po ostatnich akcjach w serialu podchodzę do niego z przymrużeniem oka, nieco naciągany staje się ten serial;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.