wtorek, 12 marca 2013

♥Dziękuję że jesteście♥

Hej Dziewczyny!

Bloga prowadzę już od jakiegoś czasu. Lubię to robić i sprawia mi to przyjemność. Blog to nie tylko moje posty lecz przede wszystkim wasze komentarze, ciepłe słowa, szczere wypowiedzi i nowe blogowe znajomości. 

DZIĘKUJĘ Wam wszystkim, że jesteście, że czytacie, komentujecie, odwiedzacie.
Dzięki temu chętnie piszę co leży mi na sercu. 


Od jakiegoś czasu jest magiczna cyfra 50:)
50 obserwatorów mojego bloga

Z tej okazji chciałabym obdarować dwie osoby małymi prezencikami. Najchętniej obdarowałabym Was wszystkie ale jest to 'portfelowo' niemożliwe. 

Chętne osoby zapraszam do wstawienia komentarza pod tym postem o chęci wzięcia udziału w rozdaniu-podziękowaniu.


Upominki:

1osoba otrzyma:


1. Revlon, Just Bitten Kissable Balm Stain- Pomadka i balsam do ust w jednym
2.Lakier do paznokci essence
3. Lakier do paznokci essence
4. świeczka Yankee Candle

2osoba otrzyma:


1. świeczka Yankee Candle
2. Carmex- balsam do ust


Regulamin:
1. Rozdanie trwa od 12.03.2013r. do 21.03.2013r. godz.23.59
2. Sponsorem nagród jestem ja, autorka bloga.
3. By wziąć udział w rozdaniu nie musisz nic robić, jedynie wstawić komentarz pod tym postem.
4. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 2 dni od zakończenia rozdania.
5. Osoba, która wygra ma 7 dni, aby przesłać mi swój adres, jeśli tego nie zrobi, wylosuję kolejna osobę 
6. Nagroda zostanie wysłana w ciągu 7 dni od dnia otrzymania danych adresowych.
7. Konkurs nie jest konkursem w rozumieniu Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
Łatwo, prosto i przyjemnie :) 


Dziękuję, dziękuję, dziękuję... i jeszcze raz DZIĘKUJĘ♥♥♥♥

pa Malina
ps.: jeśli coś jest niejasne lub czegoś nie uwzględniłam związku z  regulaminem pytajcie.

19 komentarzy:

  1. pewnie, że biore udział :))
    mail: styllaa89@o2.pl

    gratuluje 50 obserwatorów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratulacje :) Oczywiście, że z chęcią się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci bardzo :) Ja też się zgłaszam :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 50-ki ;) i również się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:))) a także się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby liczba obserwujących rosła i rosła, i tak się dziwie że tylko 50 bo jesteś tak sympatyczną i miłą dziewczyną, świetnie się czyta Twojego bloga że powinno cię czytać tysiące ludzi :D Udział w rozdaniu chętnie wezmę:) buźka kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Ja również jestem chętna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz tutaj jestem i nie wiem czy mogę się zgłosić do rozdania, ale spróbuję - zgłaszam się! :)
    I oczywiście nadrabiam zaległości - obserwuję i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie się zgłoszę :)

    I gratuluję rozwijania się bloga, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    Ja też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to my Ci dziękujemy! wielkie gratulacje:)oczywiście ochoczo się zgłaszam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Ja też się chętnie przyłączę do zabawy.
    paulina.domoradzka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To my dziękujemy za wspaniały blog ;D gratuluję i życzę dalszej satysfakcji z prowadzenia bloga. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby tak dalej :)
    Zgłaszam się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisz nam dalej!
    Ja również się zgłaszam. Moze mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę kolejnej 50!
    zgłaszam się :)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie małe święta są najlepsze. Oczywiście zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :) Czytająca Cię od niedawna Monika :) mój mejl monisiag007@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Również się zgłaszam i życzę Ci żeby z 50 szybciutko zrobiło się 500 ;)
    Pozdrawiam serdecznie (w oby ostatni dzień zimy...)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.