poniedziałek, 5 listopada 2012

Jesienne inspiracje :)


Witam!
Jak Wam minęła niedziela? Bo u mnie bardzo spokojnie :)
Dzisiaj mam ciekawostki z gazet które przeczytałam przy niedzielnej kawie.

Jedno jest pewne! W tym sezonie mamy ogniście kolorową jesień.
Biel, czerwień, zieleń. Przebojowe kolory będziemy nosić tej jesieni bez ograniczeń:)
Co mi się podoba tej jesieni :

1. Czerwień
Dzisiaj króluje seksowna czerwień i to niemal wszędzie: na butach i dodatkach.
Ja lubię kolor czerwony, ale nie z przesadą. Na jakiś dodatek zawsze można się skusić.
A pierwsze co zrobiłam to pomalowałam paznokcie:)

Eveline Cosmetics Nail Enamel

2. Kolory ziemi
Bardziej do gustu przypadły mi kolory ziemi. W gazetach można zobaczyć
wiele stylizacji w tych kolorach. Zieleń, bordo, różne odcienie brązu to coś co lubię najbardziej. 




3. Modne, proste fryzury
Ja już od jakiegoś czasu zapuszczam moją grzywkę, aby mieć wszystkie włosy w równej długości. Ciężko mi to idzie, najlepiej to bym wróciła do grzywki. Ale postanowienie to postanowienie :)Stawiam na proste uczesania, a jak widać jest to w tym sezonie modne. Puszyste fryzury w rozmiarze XL nieprzypadkowo wracają do mody jesienią i zimą. W czasie chłodów dobrze jest, gdy długie, puszyste włosy chronią szyję przed zimnem.


4. Make-up
Naturalny urok ten rodzaj makijażu lubię najbardziej. Jakie kolory? Oczywiście beże, brązy i złoto.
 Oko z lekką kreską wygląda bardzo estetycznie i pięknie. Mały prezencik z gazety również się przyda. Jest to rozświetlacz z firmy Benefit, Sun Beam Deluxe Mini. Lubię takie mini kosmetyki które zbyt często nie używam i, które  można wszędzie ze sobą zabrać.



 5. Coś dla podniebienia
Znalazłam ciekawy i pyszny  przepis na domowy jak u mamy obiad na jesień. Polecam bo sama wypróbowałam, pycha:)


Tyle na dziś. 
A Wy na co skusicie się tej jesieni? 
Lubicie gazety z prezentami? Bo ja tak. Teraz czekam na jakąś z kalendarzem:) 
Pozdrawiam, pa :)
Malina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.