piątek, 16 listopada 2012

O poranku:)

Witam gorąco!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić mój must have o poranku.
Dla mnie poranna pielęgnacja twarzy to ważna sprawa. Tylko z rana mam na tyle dużo czasu aby odpowiednio zająć się swoją buzią. Lubię produkty lekkie, o świeżym zapachu. Od lat stosuję tego samego. Parę razy zdarzało mi się ten zestaw "zdradzić" ale nie wyszło mi to na dobre.
Mój ulubiony zestaw pochodzi z firmy GARNIER i należy do niego:
  • Mleczko do demakijażu do skóry normalnej i mieszanej Fresh Essentials
  • Tonik witaminowy do skóry normalnej i mieszanej Fresh Essentials
  • Krem na dzień do skóry normalnej i mieszanej Essentials 
  • Złuszczający peeling w kremie do twarzy Fresh Essentials Grape water+Vitamin E


Garnier Essentials Mleczko do demakijażu do cery normalnej i mieszanej


Skład: Aqua/Water, Isopropyl Myristate, Isohexadecane, Ethylhexylpalmitate, Glycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Benzyl Salicylate, Buthylphenyl Methylpropional, Carbomer, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Magnesium Laureth Sulfate, Methylparaben, Pyrus Malus Water / Apple Fruit Water, Quaternium-15, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Laureth-8 Sulfate, Sodium Oleth Sulfate, Triethanolamine, Vitis Vinifera Extract / Grape Fruit Extract, Parfum/Fragrance

Używam go głównie do demakijażu twarzy wieczorem. Ale również z rana kiedy widzę że pod moimi oczami są jakaś cienie. Mleczko muszę powiedzieć że dość słabo zmywa makijaż z twarzy. Zawsze muszę dodatkowo stosować płynu micelarnego z firmy  AA. Jego zaletą jest to że ma lekką konsystencję  i świeży zapach. Skóra po użyciu mleczka jest nawilżona i miękka.Jest bardzo łagodny, nie podrażnia oczu, nawet jeśli spora ilość dostanie się pod powiekę. Jak dla mnie idealna konsystencja(nie jest gęsty ani wodnisty).
Mleczko przeznaczone jest do cery mieszanej i normalnej ale również może się nadać dla osób które mają cerę wrażliwą tak jak ja. Nie podrażnia. Cena €2.79


Garnier, Essentials, Tonik witaminowy do skóry normalnej i mieszanej


Tonik dobrze oczyszcza, nie powoduje ściągnięcia skóry. Oczywiście pięknie, winogronowo i świeżo pachnie. Co najważniejsze nie podrażnia i nie zawiera alkoholu:) Jest bardzo wydajny. Cena €3.75


Garnier, Ultra Świeżość, Krem nawilżający 24 h do cery normalnej i mieszanej 



Skład: Aqua, Glycerin, Isohexadecane, Ammonium Polyacryldimethyltauramide, Octyl Methoxycinnamate, Acrylates Copolymer, Tocopheryl, Panthenol, Hibiscus Esculentus, Vitis Vinifera, Pyrus Malus, CI 42090, CI 47005, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum

Lekka, przyjemna formuła. Łatwo i szybko się wchłania nie pozostawia tłustego filmu na buzi, czego nie cierpię. Ładnie, świeżo pachnie.Super wydajny, naprawdę wystarczy niewielka ilość aby nawilżyć całą buzię.
Jeśli chodzi o nawilżenie mojej buzi to jestem zadowolona, choć nie wiem czy by sobie poradził z bardzo suchą skórą. Jestem z tego kremu zadowolona ale szukam czegoś nowego co ma lekką konsystencję i szybko się wchłania. Jeśli znacie jakiś krem godny polecenia dajcie znać:)



Garnier, Podstawa Pielęgnacji, Złuszczający peeling w kremie 


Używam go od czasu do czasu. Peeling jak dla mnie w sam raz. Posiada dość ostre drobinki które świetnie złuszczają i oczyszczają skórę twarzy. Cera po użyciu peelingu jest bardzo gładka i delikatna. Zapach tak samo jak pozostałe produkty z tej serii jest świeży i delikatny. Cena €3.15

Oto mój codzienny poranny zestaw do cery normalnej ze skłonnościami do wrażliwej.
Jaki jest Wasz zestaw? Możecie polecić mi krem nawilżający na dzień który szybko się wchłania.
Pa Malina:)


4 komentarze:

  1. kiedyś ta seria Garniera była dla mnie nie zastąpiona. Często do niej wracam. Obecnie stosuje zestaw z Nivea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona z tego zestawu ale chcę go pomału zmienić. Kremy z Nivea są dla mnie za tłuste:(

      Usuń
  2. super!mimo tego że Garnier jest tak popularny i dostępny to jeszcze nie miałam z nim styczności ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z czystym sercem polecam:)można znaleźć coś dla siebie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.