środa, 21 listopada 2012

Szampon i odżywka do włosów Aussie

Witam gorąco!

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić nareszcie skończone duo, a mianowicie jest to Szampon do włosów Aussie COLOUR MATE i Odżywki do włosów Aussie- 3 Minute Miracle. Duet skończył się w tym samym czasie. Dzisiaj wycisnęłam ostatnie resztki i pomyślałam że może napiszę dla Was recenzję. 


Odżywki i szamponu zaczęłam używać latem, tak w połowie czerwca. Wówczas w internecie wiele się mówiło o tych produktach, więc i ja zapragnęłam je mieć. Jak się spisały na moich włosach? Otóż nie mogą się do niczego przyczepić. Przeczytajcie same:)

Szampon do włosów Aussie COLOUR MATE


Szampon do włosów farbowanych i zniszczonych. Delikatny dla włosów i skóry. Sprawia, że kolor pozostaje dłużej na włosach.

Skład: aqua, sodium laureth sulfate, sodium lauryl sulfate, cocamidopropyl betaine, glycol distearate, sodium citrate, cocamide MEA, sodium Xylenesulfonate, parafum,  citric acid, sodium benoate, sodium chloride, glycerin, tetrasodium EDTA, guar hydroxypropyltrimonium chloride,
limonene, linalool, butylene glycol, hydrochloric acid, magnesium nitrate, santalum acuminatum fruit, extract, aloe barbadensis leaf juice, alcohol denat., methylchloroisothiazolinone, magnesium chloride, methylisothiazolinone, ascorbic acid, sodium sulfite, potassium sorbate
 
KONSYSTENCJA:
Nie za gęsta, dobrze się pieni i oczyszcza włosy. Dobrze się spłukuje, nie plącze włosów. Formuła z ekstraktem z australijskiej dzikiej brzoskwini ma pomóc chronić kolor farbowanych włosów.

OPAKOWANIE:
Wygodne, łatwe w użyciu.

ZAPACH:
 Szampon posiada ekstrakt z australijskiej dzikiej brzoskwini. Jak dla nie bardzo przyjemny i delikatny. Długo utrzymuje się na włosach.

DZIAŁANIE:
Po zastosowaniu tego szamponu moje włosy są delikatne, lekkie i lśniące. Czy chroni kolor farbowanych włosów? No cóż wydaje mi się że nie zupełnie. Siłą rzeczy kolor sam przez mycie spłukuje się i jest matowy. 

Odżywki do włosów Aussie- 3 Minute Miracle



3 - minutowa maseczka dzięki australijskiemu balsamowi miętowemu i unikalnej formule ma głęboko wnikać w strukturę włosów, odżywiać nadając im wspaniały blask i elastyczność.

Skład: Aqua , Cetyl Alcohol , Stearamidopropyl Dimethylamine , Stearyl Alcohol , Quaternium-18 , Bis-Aminopropyl Dimethicone , Benzyl Alcohol , Cetearyl Alcohol , Hydroxypropyl Guar , Oleyl Alcohol , Glyceryl Stearate , Parfum , Propylene Glycol , Citric Acid , Polysorbate 60 , EDTA , Magnesium Nitrate , Melissa Officinalis Leaf Extract , Aloe Barbadensis Leaf Juice , Phenoxyethanol , CI 19140 , Methylchloroisothiazolinone , Methylparaben , Magnesium Chloride , CI 17200 , Methylisothiazolinone , Propylparaben , Isobutylparaben , Ethylparaben , Butylparaben , Ascorbic Acid , Sodium Benzoate , Sodium Sulfite , Potassium Sorbate

KONSYSTENCJA:
Ani za gęsta ani za rzadka, świetnie trzyma się na włosach, nic nie spływa. Dobrze się spłukuje i jest wydajna.

ZAPACH:
Przecudny, nie dusi, dość długo utrzymuje się na włosach. Przypomina mi trochę zapach gumy balonowej:)

OPAKOWANIE:
Bardzo wygodne i ciekawe, nie posiada zamknięcia a zawartość wyduszamy przez sylikonowy otworek.

Muszę powiedzieć że gdy odżywka tak sobie stała do góry nogami to trochę wydostało się na zewnątrz i pobrudziło parapet w łazience:( Również mogą być problemy wzięcia jej w bagaż. Pod wpływem ucisku może się wydostać.



DZIAŁANIE:
Włosy są miękkie, wygładzone, mniej się puszą. Dobrze się rozczesują i są lśniące.
Odżywka nie obciąża moich włosów.


Podsumowując seria produktów Aussie jest godna polecenia. Proponuje je osobom które mają suche, puszące się włosy, wymagające wygładzenia i nawilżenia. Po zastosowaniu obu produktów włosy są lekkie, sypkie i lśniące za małe pieniądze:)

Używałyście kiedyś produktów firmy AUSSIE? Byłyście zadowolone?
pozdrawiam
Malina xxx

9 komentarzy:

  1. no właśnie ja używałam i szału nie było. Ale tak sobie teraz myślę, że może cały sekret tkwi w tym aby uzywać całej serii razem. chyba jeszcze raz się skuszę tym razem i na szampon i na odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. urzekł mnie już samym opakowaniem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak opakowanie odżywki jest bardzo nietypowe, pierwszy raz się z takim spotkałam:P

      Usuń
  3. a ja nawet nie wiedziałam, że jest taka marka kosmetyczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle tego jest na rynku że nie jesteśmy w stanie wszystkiego poznać i wypróbować :)

      Usuń
  4. używałam podczas mojego pobyty w UK, wg mnie szampon jak szampon ale nie mogłam przejść obojętnie obok ich obłędnego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie szukałam opinii na temat szamponów farbowanych z tej marki i skusiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.