czwartek, 9 maja 2013

Zakup on-line- ZARA

Hej!
Dzisiaj miało być kosmetycznie, a wyszło zakupowo.
Jakiś czas temu wybrałam się do centru handlowego aby dokładniej przyjrzeć się torebce z nowej kolekcji Zary. Lecz niestety nie mieli jej na sklepie więc obeszłam się smakiem. Ale moja chęć posiadania tej torebki była tak duża że postanowiłam ją zamówić on-line. 
I tak oto jestem posiadaczką pięknej, małej, kolorowej torebki w sam raz na sezon wiosenno- letni :) 
Jest to moja pierwsza rzecz z tej marki i muszę powiedzieć że jestem bardzo miło zaskoczona. Torebka jest bardzo dokładnie i precyzyjnie wykończona. 
Mam nadzieję że posłuży mi na lata. 
Torebka kosztowała €39.95

Cała torebka prezentuje się tak:


Posiada jedną dużą kieszeń oraz dwie małe z przodu i z tyłu. 







Zamki są grube i solidne tak szybko nam się nie zepsują. 




W środku mamy dwie małe kieszonki na telefon lub inne drobiazgi.



Jestem bardzo zadowolona z tej torebki za jakość materiału i wykończenie. 
Wiadomo jest to mała torebka ale trochę rzeczy w nią włożymy jeśli nie chcemy taszczyć większej torebki.

Noszę ją bardzo często i spotkałam się z wieloma komplementami.
Więc jeśli któraś z Was zastanawiała się nad kupnem może ten post pomoże w podjęciu decyzji.

pa
Malina

13 komentarzy:

  1. kompletnie nie mój styl, ale najważniejsze że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana powaliłaś mnie tą torebką JEST GENIALNA ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TOREBKA ok, tylko ta cena omg ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o widzę zmiany na blogu super ;) bardzo oryginalna torebka tylko no właśnie ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo mamuniu! jest przepiękna!!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta torebka. Mam fioła na punkcie takich kolorów i oryginalnych wzorów, szafa już się nie domyka, a ja wciąż kupuję nowe i... noszę jedną :D Chciejstwo jest silniejsze od rozsądku. Mam nadzieję, że Ci posłuży ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet fajna, widziałam ją już u jakieś dziewczyny na yt

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.