czwartek, 5 września 2013

DENKO- Sierpień

Hej!
Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje pierwsze denko na moim blogu. 
Postanowiłam wprowadzić projekt denko na mojego bloga ponieważ dzięki temu teraz już wiem ile zużyłam produktów i czy jestem konsekwentna w moim oszczędzaniu. Jakie produkty należą do moich ulubionych czego nie powinnam więcej kupować bo mi nie przypadło do gustu.
 Denko jest nieco spóźnione, a to dlatego że przeżywamy w domu nowy rok szkolny synka w nowej szkole. Był niesamowity stres ale jest już dobrze:)




Zaczynamy, nie jest tego dużo zaledwie 10 produktów.

Włosy :
1. Schwarzkopf GLISS HAIR REPAIR Szampon do włosów długich i zniszczonych z 7-dmioma odżywczymi olejkami. Szampon kupiłam ze względu na zapach:) nie podrażnia skóry głowy, dobrze się pieni ale strasznie plącze włosy, a po wysuszeniu włosy są sianowate :(  Nie

2. Johnsons baby shampoo  relaxing with lavender extract  Szampon kojący z naturalnym ekstraktem z lawendy. Szamponu użyłam przypadkiem kiedy skończył się mój, a nie miałam w czym umyć włosów i nie chciałam sięgać po mężowy szampon. Użyłam raz i się zakochałam. Szampon jest bardzo delikatny o ładnym lawendowym zapachu . Włosy po nim są sypkie i lśniące. Świetnie sobie radzi z  olejkami które stosuję raz w tygodniu na moja czuprynę. Nie obciąża i nie przetłuszcza mój ideał do codziennej pielęgnacji :) Tak

3. L'OREAL ELVIVE REPAIRING MASQUE WITH SERUM  Bardo dobra maska do włosów. Ma świetny zapach, jest gęsta i wydajna.  Włosy po jej zastosowaniu są miękkie, wygładzone i lśniące oraz pięknie pachną. Szybko działa i nie obciąża moich włosów. Stosowałam ją sporadycznie kiedy chciałam aby szybko przywrócić blask moim włosom. Na częstsze stosowania bym się nie skusiła ponieważ skład trochę odstrasza. Na szybką regeneracje włosów zdecydowanie tak. Tak

Ciało:


4.  Johnsons baby bath Płyn do kąpieli dla dzieci. Pięknie pachnie, dobrze się pieni, nie podrażnia skóry. To jest już nasze kolejne opakowanie ale teraz mam ochotę kupić wersję lawendową tak jak wyżej opisany szampon. Tak

5. NIVEA Balsam pod prysznic Co tu wiele mówić są przeciwniczki i zwolenniczki. Ja go kupiłam tylko ze zwykłej ciekawości. Sprawdza się tylko wtedy kiedy nie mamy czasu na wklepanie balsamu w nasze ciało. Ładnie pachnie lecz nie jest to nawilżenie jakiego oczekuje dla mojej skóry. Malo wydajny.  Mam wersję białą ale może skuszę się na wersję niebieską. Tak

6. Original source mint and tea tree żel pod prysznic. Niska cena i mała pojemność ale bardzo wydajny. Zapach bardzo świeży dobry na ranny prysznic dla przebudzenia :) Tak ale inne zapachy

7. Cussons IMPERIALL LEATHER Japanese spa- odżywczy krem do kąpieli z zieloną herbatą, mleczkiem ryżowym i jaśminem. Tani krem do kąpieli, bardzo wydajny o ładnym zapachu. Dobrze się pieni i ładnie myje, nie podrażnia skóry. Tak

Twarz:


8. Garnier, Essentials, Tonik witaminowy do skóry normalnej i mieszanej. Mój ulubiony i ukochany tonik. Raz go zdradziłam i gorzko tego pożałowałam:( Pisałam o nim TU KLIK 

9.  Woda różana. Mój ulubieniec. Kolejna butelka zużyta i kolejna już kupiona. Pisałam o niej TU KLIK

Makijaż:


10. Maybelline Colossal Volum Express Smoky Eyes tusz do rzęs. Maskara jest całkiem fajna lecz teraz testuję inną. Pisałam o niej TU KLIK

Oto moja dziesiątka zużytych produktów zobaczymy jak będzie w tym miesiącu. 
Znacie coś i chętnie stosujecie?

Jak wrzesień zaczął się u Was?
Bo u mnie bardzo stresowo:( 

pozdrawiam Malina

3 komentarze:

  1. Kuszą zapachy original source, jednak jeszcze nigdy po nie nie sięgnełam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już testowałam dwa zapachy i zamierzam kolejne :)są tanie i fajne

      Usuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej masce z L'oreal, ale raz na jakiś czas wydaje się być bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.