czwartek, 8 sierpnia 2013

Fotomenu nr 2






7 komentarzy:

  1. znowu pyszności, tylko malutko:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no śniadania były tak syte że reszta dnia tak jakoś słabo wypadła :/

      Usuń
    2. a w sumie jak przeanalizowałam co jadłam teraz w upały to nawet chyba mniej wyszło, więc się czepiam po prostu, tyle, że ja jadłam bardziej niezdrowo:/

      Usuń
    3. tutaj w Irlandii obecnie takich upałów nie mam jak w Polsce. widoma czasami jemy więcej czasami mniej zależy od dnia:)

      Usuń
  2. Kanapka z borówkami wygląda nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.