sobota, 6 kwietnia 2013

Płyta

Hej!
U nas wiosnę czuć i widać za oknem :) A u Was jak tam wiosna już przyszła? 
Trochę promyków słonecznych,a człowiek czuje się już o niebo lepiej.
A ja dzisiaj się pochwalę co dostałam o zajączka. Znacie? Słuchacie?
Ja do tej pory nie znałam tej wokalistki. Szczerze mówiąc  jak dla mnie ta muzyka nadaje się w chwilach relaksu i przemyśleń.
O kim tu mowa, a mianowicie o Imany . 
 Muzyka Imany jest przesiąknięta słodyczą i niezwykłą pogodą ducha poplątaną z nutka goryczy i melancholii.





pozdrawiam:)
Malina xxx

7 komentarzy:

  1. U nas dzisiaj zaczyna się powoli pokazywać słoneczko :) Uwielbiam Imany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieta ma piękny głos:) U mnie wiosna jeszcze nie zawitała, dalej szaro, biało, i zimno, a słoneczko uciekło do ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie świetna, uwielbiam takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.